Félévnyitó kirándulás a Normafához

2023.02.28.
Négy hónap telt el azóta, hogy a GTK Túra Klub legutoljára kirándulásra invitálta karunk hallgatóit. Az egyetem zárva tartása miatt most különösen hosszúnak tűntek a téli hónapok, éppen ezért jó érzés volt, hogy tavalyi sikeres programunkat idén megismételhettük.

Február 23-án a Szépjuhászné Büfétől a János-hegy északi szerpentinjein másztunk fel az 527 méter magasan található Erzsébet-kilátóhoz, majd a Normafa, Csacsi-rét, makkosmáriai kegytemplom érintésével tértünk vissza a kiindulóponthoz.

A 30 fős csapat a jól járható terepen könnyen mozgott, és csak egyszer tévedtünk el. Meglepődtünk, hogy a Normafánál található büféket az eltelt egy évben eltüntették, ám az átépítéseknek köszönhetően a lángosokat és a réteseket most sokkal kulturáltabb környezetben fogyaszthattunk el.

Ha valaki kedvet kapna a túrához, vagy szeretné megismételni azt, a nyomvonal elérhető itt.

Következő programunk március 15-én lesz, akkor a Dunakanyarba kirándulunk. A kiírást keresd majd a GTK felületein.

A GTK Túra Klub korábbi túráiról a beszámolók elérhetők itt.