Mesterképzés
Marketing
A marketingkutatás és marketingkommunikáció fókuszú mesterszakunkon szintén munka melletti tanulással, gyakorlatorientált szemlélettel sajátíthatod el a szükséges tudást.
A sikeres marketing fókuszában a fogyasztó áll. Ezért képzésünk is a fogyasztó és a piac széles körű és mélyreható megismerésére alapozva mutatja be a marketing taktikai és stratégia eszközeit, amelyek minden környezetben sikeres marketingstratégiába integrálhatók – a kisvállalkozásoktól a multicégekig.
Az ELTE marketing mesterszak kifejezetten a szakmai projektek sikeres vezetésére készít fel, ezért a marketing szakmai ismeretek mellett az általános menedzsment ismereteket is megszerezheted. Itt szerezve diplomát alkalmas leszel egy vállalat marketingtevékenységének irányítására, magas szintű érvelésre és tárgyalásra, szakmai javaslatok meggyőző prezentálására. Képes leszel elemezni, értékelni a piaci környezet és fogyasztói magatartás változásait. Emellett felkészülsz értékesítési és kampánytervek készítésére, reklámtevékenység hatékony szervezésére, online és offline kommunikációs eszközök menedzselésére, piackutatások lebonyolítására is.
Egy korszerű marketingképzés nem képzelhető el anélkül, hogy olyan projektfeladatokat valósítanál meg, amelyek során egyéni konzultációkkal támogatott, valós üzleti problémák megoldásában veszel részt. Nálunk ez természetesen az oktatás része.
Az ELTE GTK marketing mesterszakja 2023-ban is megtartotta piacvezető helyét.
Az ELTE GTK gazdasági mesterszakjainak oktatási koncepciójáról itt olvashatsz.
Állami ösztöndíj:
- A marketing mesterszakon állami ösztöndíjas helyre jelentkezők a felvételi eredményükkel versengenek a szakon rendelkezésre álló ösztöndíjas helyekért. Bár a rendelkezésre álló állami férőhelyek száma évről évre változik, az utóbbi években az ELTE GTK mesterszakjaira a jelentkezők és a felvenni tervezettek számához illeszkedően elegendő állami ösztöndíjas hely állt rendelkezésre.
- Az állami ösztöndíj megtartásának alapfeltétele: az utolsó két aktív félévben összesen 36 teljesített kredit és legalább 3,00-ás tanulmányi átlag
Önköltségi díjak: 400.000 Ft/félév (önköltséges formáról egy év után van lehetőség átkerülni állami ösztöndíjas helyre)
Felvételi információk 2025. február (keresztfélév)
Tárgy |
Félév |
Kredit |
---|---|---|
Stratégiai marketing |
1 |
3 |
Marketingkutatási alkalmazások |
1 |
3 |
Menedzsment kvantitatív módszerei |
1 |
6 |
Szervezeti magatartás |
1 |
3 |
Üzleti gazdaságtan |
1 |
6 |
Számvitel |
1 |
3 |
Szabadon választható tantárgy |
1 |
3 |
Kereskedelmi marketing |
2 |
3 |
Marketingkutatási módszerek |
2 |
3 |
Termékinnováció és dizájn |
2 |
3 |
Meggyőzéstechnika |
2 |
6 |
Üzleti jog |
2 |
3 |
Vállalati pénzügyek |
2 |
6 |
Szabadon választható tantárgy |
2 |
3 |
Tárgyalástechnika |
3 |
3 |
Közösségimédia marketing |
3 |
3 |
Marketingkommunikáció |
3 |
3 |
Online marketing és analitika |
3 |
3 |
Problémamegoldás és döntés |
3 |
3 |
Üzleti jogi KV blokk I. |
3 |
3 |
Projektfeladat (M-N / M-L) |
3 |
15 |
Menedzsment ismeretek szigorlat (M-N / M-L) |
3 |
0 |
Marketing szakmai ismeretek szigorlat (M-N / M-L) |
3 |
0 |
Márkamenedzsment |
4 |
3 |
Szervezetközi és szolgáltatásmarketing |
4 |
3 |
Stratégiai menedzsment |
4 |
3 |
Vásárlói magatartás |
4 |
3 |
Marketing aktuális kérdései |
4 |
3 |
Üzleti jogi KV blokk II. |
4 |
3 |
Szakdolgozat készítés (M-N / M-L) |
4 |
15 |
Megjegyzés
- A részletes (tárgyelőkövetelményes) mintatanterv ITT érhető el.