Marketing

Marketing

A marketingkutatás és marketingkommunikáció fókuszú mesterszakunkon szintén munka melletti tanulással, gyakorlatorientált szemlélettel sajátíthatod el a szükséges tudást.

A sikeres marketing fókuszában a fogyasztó áll. Ezért képzésünk is a fogyasztó és a piac széles körű és mélyreható megismerésére alapozva mutatja be a marketing taktikai és stratégia eszközeit, amelyek minden környezetben sikeres marketingstratégiába integrálhatók – a kisvállalkozásoktól a multicégekig.

Az ELTE marketing mesterszak kifejezetten a szakmai projektek sikeres vezetésére készít fel, ezért a marketing szakmai ismeretek mellett az általános menedzsment ismereteket is megszerezheted. Itt szerezve diplomát alkalmas leszel egy vállalat marketingtevékenységének irányítására, magas szintű érvelésre és tárgyalásra, szakmai javaslatok meggyőző prezentálására. Képes leszel elemezni, értékelni a piaci környezet és fogyasztói magatartás változásait. Emellett felkészülsz értékesítési és kampánytervek készítésére, reklámtevékenység hatékony szervezésére, online és offline kommunikációs eszközök menedzselésére, piackutatások lebonyolítására is.

Egy korszerű marketingképzés nem képzelhető el anélkül, hogy olyan projektfeladatokat valósítanál meg, amelyek során egyéni konzultációkkal támogatott, valós üzleti problémák megoldásában veszel részt. Nálunk ez természetesen az oktatás része.

Az ELTE GTK marketing mesterszakja 2020-ban piacvezetővé vált.

Az ELTE GTK gazdasági mesterszakjainak oktatási koncepciójáról itt olvashatsz. 

Állami ösztöndíj:

  • A marketing mesterszakon állami ösztöndíjas helyre jelentkezők a felvételi eredményükkel versengenek a szakon rendelkezésre álló ösztöndíjas helyekért. Bár a rendelkezésre álló állami férőhelyek száma évről évre változik, az utóbbi években az ELTE GTK mesterszakjaira a jelentkezők és a felvenni tervezettek számához illeszkedően elegendő állami ösztöndíjas hely állt rendelkezésre. 
  • Az állami ösztöndíj megtartásának alapfeltétele: az utolsó két aktív félévben összesen 36 teljesített kredit és legalább 3,00-ás tanulmányi átlag

Önköltségi díjak: 350 ezer Ft/félév (önköltséges formáról egy év után van lehetőség átkerülni állami ösztöndíjas helyre)

Tantervi háló
Tárgy Kredit
1. félév 24
Stratégiai marketing I. 3
Minőség- és projektmenedzsment 3
Menedzsment kvantitatív módszerei 6
Szervezeti magatartás 3
Üzleti gazdaságtan 6
Számvitel 3
2. félév 24
Stratégiai marketing II. 3
Marketingkutatási módszerek 3
Termékinnováció és dizájn 3
Meggyőzéstechnika 6
Üzleti jog 3
Vállalati pénzügyek 6
3. félév 36
Problémamegoldás és döntés 3
Marketingkutatási alkalmazások 3
Marketingkommunikáció 3
Online marketing és analitika 3
Tárgyalástechnika 3
Üzleti jogi k.v. blokk I. 3
Szabadon választható tantárgy 3
Projektfeladat 15
Szigorlat  
4. félév 36
Márkamenedzsment 3
Szervezetközi és szolgáltatásmarketing 3
Stratégiai menedzsment 3
Vásárlói magatartás 3
Üzleti jogi k.v. blokk II. 3
Marketing aktuális kérdései 3
Szabadon választható tantárgy 3
Szakdolgozat 15