Magasan a léc! – Marketing mesterszak indul februártól az ELTE-n

2019.11.05.
Magasan a léc! – Marketing mesterszak indul februártól az ELTE-n
Az ELTE gazdálkodástudományi képzési porfóliója februártól a marketing mesterszakkal gyarapszik. Az új szakról kértünk tájékoztatást Margitay Tihamértól, a szakot gondozó tanszék vezetőjétől.

A többi mesterszakunk egy év leforgása alatt piacvezetővé vált – ez határozza meg a külső és a belső elvárásokat a marketing mesterrel kapcsolatban is. A piac, az intézeti kollégák és én is hasonló sikert várunk a marketing mesterszaktól. Nem lesz könnyű megfelelni az elvárásoknak. Bíztatást ad az is, hogy a kereskedelem és marketing alapszak szintén nagyon népszerű, ráadásul a legkiválóbb hallgatók körében. E pozitív tapasztalatok arra bátorítottak minket, hogy mihamarabb, már februártól indítsuk a képzést. 

Számos helyen lehet marketinget tanulni mester szinten Magyarországon. Mi ennek a képzésnek a különlegessége?

Tartalmában és a képzési szolgáltatásokban egyaránt vannak egyedülálló sajátosságai. A képzés kifejezetten marketing szakterületi vezetőket képez, akik képesek a marketing feladatokat döntéshozói helyzetből látni és megoldani, és képesek azokat a cég gazdálkodásának egészében is értelmezni. Ezek a szemléleti és tudáselemek akkor is nagyon hasznosak, ha valaki nem lesz rögtön vezető, mert segítenek szót érteni a többi szakterület munkatársaival a projektekben, és megérteni a folyamatok egészét. Ami az oktatási szolgáltatást illeti, a többi mesterszakhoz hasonlóan a marketing szakon is messzemenően alkalmazkodunk a hallgatóink időbeosztásához, és lehetővé tesszük számukra, hogy munka mellett, az ottani terhelésükhöz is igazítva teljesítsék az egyes tárgyakat.

Milyen jelentkezői létszámokat várnak?

Nehéz a keresztféléves jelentkezést megbecsülni. Inkább azt mondom, hogy a következő szeptemberi felvételivel együtt már az első évben is jóval száz feletti hallgatóval tervezünk.


A felvételivel kapcsolatos információkat az érdeklődők itt találják.